کارت پارک حاشیه ای شهرداری کازرون

کارت پارک حاشیه ای شهرداری کازرون

مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای شرکت فنی مهندسی پارس پایاب البرز

مدیر پارک حاشیه هوشمند شهرداری اعلام کرد دارندگان خودروهای سواری و وانت از تاریخ ۲۰ دیماه ۱۳۹۹ به مدت ۱۰ روز فرصت دارند نسبت به ثبت نام رایگان در سامانه الکترونیکی کارت پارک به آدرس www.k28.ir  اقدام نمایند.
وی خاطر نشان کرد به موجب بند ۳ تبصره یک ماده ۱۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب مجلس شورای اسلامی به محض ثبت نام در این سامانه شهروندان می توانند روزانه به مدت نیم ساعت از پارک رایگان بهرمند شوند.

 

رحمتی اعلام کرد از این تاریخ شهروندان می توانند با مراجعه مستقیم از طریق سامانه به آدرس www.k28.ir نسبت به ثبت نام و ورود به سامانه و رویت حساب کاربری خود اقدام نمایند. وی افزود در این روش می توان به صورت آنلاین از تعداد پارکهای خودرو خود مطلع گردید.
مدیر عامل شرکت پارس پایاب البرز اذعان داشت به موجب قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پارکِ خودروهایی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند به منزله «تخلف توقف ممنوع» تلقی گردیده و به میزان ۱۵۳۰۰۰ ریال اعمال قانون و جریمه خواهند شد.
نامبرده در پایان از همشهریان خواست تا هنگام ثبت نام در سامانه، اطلاعات درخواستی از جمله کد ملی – شماره پلاک -شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی را به صورت صحیح وارد کرده و پس از اطمینان از صحت موارد کلید ثبت را لمس نمایند.21