استفاده از کد تخفیف پایاب پارک

دارندگان کارت پارک الکترونیک جهت شارژ کیف پول خود تنها تا ۲۸ اسفند فرصت دارند از کد تخفیف استفاده نمایند.
شهروندان با ورود به سامانه www.p28.ir و افزودن کد تخفیف payab1400 در هنگام شارژ کیف پول از طریق درگاه الکترونیک بانکی می توانند از این تخفیف بهره مند گردند.
صدرا رحمتی در تکمیل این خبر از شهروندانی که تا کنون نسبت به ثبت نام در سامانه «پایاب پارک» باز مانده اند خواست سریعا نسبت به ثبت مشخصات خود در این سامانه اقدام نموده و با این روش از میزان بدهی خود از طریق ارسال پیامک مطلع گردند.
وی افزود تنها در صورت ثبت مشخصات در این سامانه ، مالکین خودروهایی که تا ۳ مورد پارک بدون پرداخت داشتند از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهند شد و سپس در صورت عدم پرداخت ، خودرو از طریق پلیس راهور اعمال قانون خواهد گردید.
مدیر پارک حاشیه شهرداری با اعلام اینکه با ورود خودرو سیار مکانیزه ثبت پارک ، بدون اغماض کلیه توقف های معابر از ساعت ۷ الی ۲۱ در این سیستم به صورت مکانیزه ثبت می گردد افزود: خودروهایی که در محل‌های پارک توقف کرده و هزینه و عوارض پارک خود را نپرداخته یا کسر پرداخت دارند برای اعمال قانون با کلیه اطلاعات شامل پلاک خودرو، عکس از پلاک عقب، تعیین محل، ساعت، روز تخلف و … به پلیس راهور استان معرفی خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد : توقف‌های دوبله نیز توسط کنترل مکانیزه پارک حاشیه‌ای شناسایی شده و پس از تأیید نیروی مستقر در خودرو، جهت اعمال قانون به پلیس راهور معرفی خواهند شد.